1- A SCALE DEVELOPMENT OF THE SUSTAINABILITY LITERACY - 2021 |
2- Üstkavramsal Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarına Etkisi: Fotosentez ve Bitkilerde Solunum - 2020 |
3- Ortaöğretim Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Profili - 2019 |
4- Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ve Akademik Başarıları Üzerine Etkisi - 2018 |
5- Yaygın çevre eğitimi üzerine bir çalışma: sürdürülebilir kent modeli önerisi. - 2018 |
6- Tga Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma - 2017 |
7- The Effects Of Scientific Process Skills Based Science Teaching On Students Attitudes Towards Science - 2016 |
8- Effect of Inquiry-Based Science Activities on Prospective Elementary Teacher’ Use of Science Process Skills and Inquiry Strategies - 2015 |
9- Sınıf Öğretmen Adaylarının Kalıtsal Benzerlik ve Farklılıklarla İlgili Argümanları - 2015 |
10- Das Bewusstsein deutscher und türkischer Studierender von der Bedeutung des Lebensmittelkonsums für die nachhaltige Entwicklung-ein Vergleich - 2014 |
11- The Effects Of Scientific Process Skills-Based Science Teaching On Students’ Attitudes Towards Science - 2010 |
12- Doğa Deneyimine Dayalı Çevre Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Çevrelerine Yönelik Algı ve Davranışlarına Etkisi - 2010 |
13- Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığının Durumu - 2010 |
|